سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آجودانیه نشینی

?

مزایای زندگی در آجودانیه

یکی از المان های بسیار مهم هر منطقه جهت سکونت، امنیت و آرامش آن منطقه می‌باشد؛ آجودانیه تهران نه تنها امنیت بسیار بالائی دارد و جرم و جنایت در آن بسیار کم دیده شده است، بلکه از آرامش بسیار بالائی نیز برخوردار می‌‍باشد. از دیگر نکات حائز اهمیت آجودانیه باید به امکانات رفاهی و مجتمع های بسیار لوکس آن اشاره کرد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

معرفی محله آجودانیه?

امکانات رفاهی آجودانیه

آجودانیه تهران یکی از مناطق مرفه نشین بوده که از امکانات بسیاری برخوردار است؛ یکی از این امکانات قابل توجه مجموعه ورزشی فرهنگی آجودانیه است که از بزرگ ترین و کامل ترین مجموعه های تهران میباشد. در ادامه مطالب به برخی از امکانات آجودانیه پرداخته‌ایم.

عرش آجودانیه

عرش آجودانیه که در سال 1394 افتتاح شد، از بزرگ ترین مجتمع های واقع شده در شمال تهران می‌باشد. معماری داخلی عرش آجودانیه تلفیقی از سنگ و شیشه بوده و در معماری خارجی آن از سرامیک و ورق های کامپوزیت استفاده شده است؛ و باتوجه به نورپردازی که دارد جلوه بسیار زیبائی به این مجتمع تجاری تفریحی بخشیده است. عرش آجودانیه دارای 7 طبقه و مجهز به 3 طبقه پارکینگ اختصاصی می‌باشد. 4 طبقه از این مجتمع واحدهای تجاری داشته و یک طبقه را به هایپر مارکت اختصاص داده اند.

عرش آجودانیه یکی از بهترین مراکز رفاهی واقع شده در محله آجودانیه?

عرش آجودانیه مجتمع تفریحی بسیار کاملی است که می‌توانید آخر هفته خود را در آن بگذرانید؛ از امکانات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید بسیار کامل
  • سرزمین بازی گرین لند
  • فودکورت
  • گیم سنتر
  • پردیس سینمایی

دسترسی های آجودانیه

ایستگاه مترو نزدیک آجودانیه تهران | دسترسی به آجودانیه?

می‌توان به جرات گفت که آجودانیه راحت‌ترین دسترسی را دارد به این خاطر که در این منطقه محدودیت ترافیکی زوج و فرد برای ماشین های شخصی نداشته و شما آزادانه می‌توانید با ماشین خود رفت‌و آمد کنید. چنانچه ماشین شخصی ندارید و باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید،‌ هیچ نگرانی به دل خود راه ندهید، چراکه این محله از جمله محله هایی است که به مترو و سیله نقلیه عمومی دیگر نیز دسترسی راحتی داشته است.